21 Haziran 2012 Perşembe




Aşıksan vur saza
, Asiysen bass gitara



Gitar tutkusu  masraflı bir iş bunun farkındayım, farkındasınız. Herkes bu alana para yatıracak kadar kazanç sahibi olmayabilir. ben şansı, fırsatı ve böyle bir lüks mü demeli artık bilimiyorum olanlaradır lafım. Hayat müziklerle, notalarla güzel. Birde yalnızsan oho deyme keyfine. Yalnızın gıdasıdır müzik. Diyeceksiniz ki; ruhun gıdası değilmiydi ki o söz. Hayır! yalan. Doğrusu benim dediğim siz bana inanın babalar.:) Ama, Ah ötek'im tatlı şaşkınım. Gel sen inanma benim her sözüme. Kelin merhemi olsa sürmez mi? demiş Düzağaç Feridun:) Nediyordum evet, bende dahi bir gitar var. Çalamıyorum ama tıngırdatıyorum arada. Hatta şarkı yazıyorum mesela; buralarda yaz günü küresel ısınma var canım, eriyor buzullar çabuk gel eriyene kadar seni bekleyemem diye yılın hiti olur da neyse..

Daha çok yazacak satır var kafamda ama burada tatlı kıvamında noktalamak istiyorum. Gitmeden önce bu aralar yazılarımda huy sahibi edindiğim, konu ile alakalı video paylaşımımı yaparak gidiyorum.

Elektro Gitar yapılışı:





Akustik gitar nasıl yapılır
:



Elektro Gitar Nasıl Çalışır:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder